SLALOM I SOLEN!

Vi tog oss en liten utflykt till slalombacken igår.
Ingen av oss åker slalom men det var tävlingar igen i Nolbybacken som vi tittade på. Det var fantastiskt väder och jag passade på att ta med mig kameran då det inte var så många minusgrader ute.
 
Cafèpersonalen stog ute och gjorde wook och annan god lunch. 
 
Jag tog bilder på lite av varje. Det var uttagning till lilla världscuben som dessa skyltar tydligt visade.
 
Bauhaus var där och gjorde reklam och delade ut gratis maskot om man kramade denna jätte myran. Det gjorde jag och fick också denna myra i mini format:)
 
Myrans skor var stora:)
 
Jag tog några bilder på Stefans systerdotter som var med och tävlade men alla blev tyvärr suddiga.
 
Hon kom 3:a totalt i tävlingen. Hon är så duktig på att åka slalom!
 
Annars igår blev det en tur till Birsta och sedan fixade vi hemma, rensade papper och annat. 
Vi lagade kalops till middag. Det smakade mycket gott.
 
En ny vecka är igång. 
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Emely

Vilken trevlig dag! :)

Svar: Ja det var mycket trevligt:)
Marie

2016-01-25 / 19:53:38
URL: http://houseofem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback