Selånger Marknad!


Igår på marknaden köpte vi oss var sitt på mjuka, härliga tofflor.
Vi har länge gått och tänkt att vi ska köpa såna men det har inte blivit av. Men nu hittade vi ett par som var snygga och till rätt pris.
Jag köpte även strumpor som jag alltid gör. Den här gången blev det 14 par så nu borde jag klara mig ett tag:)
När vi kände oss nöjda på marknaden tog vi en sväng till Ica Maxi. Därefter for vi till Njurunda. Stefan ville se fotboll på Svartvik och jag stannade kvar hos hans föräldrar där jag somnade och sov i 2 timmar!! Jag som nästan aldrig bruka sova på dan.
Till middag blev det grillat, förmodligen kanske den sista gången för den här sommaren? Till åt vi våran egna, goda potatisgratäng och lite andra goda tillbehör.
Ett kvällsdopp i Stekpannan hann vi också med men jag kan säga det att det blev ett väldigt kort dopp för det var inte alls vidare varmt i vattnet, burrrr!!! Innan vi gick upp kollade vi termometern, 17 grader!! Så det var nog också det sista kvällsdoppet för i år.
Vi hyrde Wallander - Vittnet som kom ut i juli. Vi har alltid sett de nya precis när de har kommit ut. Men av nån anledning missade vi det då.

Näe nu får det bli en cykeltur!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback