Uppdatering

(null)
Helgen som var.
Då åkte vi till Sollefteå camping. Det var våran sista tur med husvagnen för denna säsong. 
Vädret var inte det bästa. Det regnade mest hela tiden. 
Vi hade tacomys när vi kom upp på fredagen. 
På lördagen var det uppehåll från regnet på förmiddagen. Så vi gick en varsin promenad. Jag ville utmana mig själv med att gå uppför Hallstaberget med stavarna. Det var ca 1,3 km. Det var verkligen en utmaning men kul var det. På parkeringen vid hotellet stod det bilar från svenska skidlandslaget. Det hade tydligen träningsläger där. Så ser var jag och Sverige eliten haha!!
På eftermiddagen åkte vi och badade. Cesar har blivit så duktig i vattnet efter att ha börjat på simskolan. Vi busade, åt glass och hade det så mysigt. 
På kvällen myste vi i husvagnen med god mat.
På söndagen gjorde jag om utmaningen att gå upp för berget innan vi packade ihop och åkte hem. 
Det kändes lite konstigt att det var sista turen för i år. Nu är det dags att sätta den på vinterförvaring. 

I tisdags var jag och Annika på spa på Himlabadet. Tiden gick så fort. Vi satt först en timme i ena poolen och sedan en i den andra. 
Vi gick sedan på 7 kryddor och åt en jätte god middag. Vi åt lamm med så goda och smakrika tillbehör. Vi hade det så trevligt med mycket prat och skratt. 

Annars rullar dagarna på med jobb och träning. Det var blivit gymmet för mig varje morgon den här veckan. 

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback