Paradisbadet

(null)
Igår gjorde vi en utflykt.
 Vi kände att vi behövde hitta på något. Paradisbadet i Örnsköldsvik är bra. Så det blev utflyktsmålet.
Hemma tycker vi inte att Cesar behöver titta på IPaden. Men när vi åker på semester eller en längre tur som igår tycker vi det är helt okej. 

(null)
Höga kusten.
Vi gjorde ett stopp för bensträckare och spring i benen vid höga kusten. Jag hade packat med lite fika, gurkstavar, köttbullar och frukt som vi smaskade på innan vi åkte vidare.

(null)
Shopping.
Först gick vi på stan för lite shopping och lunch. Jag åt en god kycklingsallad. Det är alltid svårt att leta matställen i städer man inte känner till så väl. Jag tyckte ändå att vi hittade ett helt okej ställe med mycket att välja på. 
Vi shoppade kläder till Cesar. Jag har börjat gilla Lindex så mycket. De har så fina barnkläder med motiv och det är bra kvalitet.  De har ofta 3 betala för 2 på basic sortimentet. Så vi passade på att handla på oss 5 par byxor och en tröja. 

(null)
Paradisbadet.
Vi tillbringade sedan några timmar på badet. Det var många år sedan jag var där. Lite kände jag 
igen. De har flera rutschkanor och hade en bra brandel med rutschkanor och tunnlar. Det var där Cesar ville vara mest. Han hade verkligen jätteroligt. Vi badade mycket i bubbelpoolen och simmade ut och provade några av de övriga kanorna. Efter 3 timmar på badet kändes vi oss nöjda.

Vi avslutade den härliga dagen med indisk buffé. Maten var god men personalen var dålig på att fylla på maten. Så det drog ner betyget mycket. Men vi mättade våra magar i alla fall:) 
När vi lämnade Övik var klockan ca 18.30. Cesar hade fått tagit på sig pyjamasen. Han var så trött att han somnade innan vi ens kommit ut ur stan. 

Vi hade verkligen en mysig dag och det var skönt att göra något helt annat och byta miljö några timmar.

God morgon!


ajlimullersandvik.blogg.se

haha, stackare, vad jobbigt att vilja återfå bilderna efter att man raderat dem XD

sv: Men eller hur, visst är det oss förunnat! ÄLSKAR att kunna vara ute utan att behöva vara i ständig rörelse XD

2020-03-01 / 20:05:25
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback