Mini-spa

(null)
Ta hand om sig själv.
Jag har många bra produkter från Body shop som är vårdande för kroppen och som jag vill använda men som lätt glöms bort. 
Därför försöker jag nu ca 1 gång i veckan göra ett mini-spa för mig själv. Jag lägger mig i ett varmt bad med tända ljus och något gott i glaset. Innan det tvättar jag håret med ett lyxigt schampo och lägger inpackning i håret. Det får sedan sitta i under tiden jag badar. Några minuter innan jag kliver upp ur badet lägger jag på en ansiktsmask. Det sista jag gör att att duscha av mig det och den härliga hårinpackningen. 
Jag smörjer sedan kroppen med Body butter och en speciell mjukgörande ansiktskräm.

Jag har precis unnat mig denna lyx. Snart blir det lite lördagsgott och något bra på tv.

God kväll!


ajlimullersandvik.blogg.se

det låter verkligen lyxigt! Har planerat in liknande behandling av mig själv :)

2020-03-15 / 09:11:11
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback