5 saker jag inte klarar mig utan

(null)
1. Min familj.
Min familj är mitt allt och jag skulle aldrig klara mig utan Cesar sambon. Mitt barn är det allra bästa jag har. 

2. Att ha två bilar.
Vi har en vardagslyx och det är att vi är ägare till två bilar. Vi skulle ha svårt att få till den vardagliga logistiken om vi inte hade två bilar. 

3. Tacos
Jag är verkligen tokig i tacos. Jag skulle kunna äta det varje dag. 

4. Träning
Träningen har blivit en del av min vardag. Det tar emot att ha en vilodag ibland men det behövs för att återhämtning och vila. 

5. Husvagnen.
 Vi har husvagnen på vinterförvaring just nu. Vi längtar efter den varje dag. Den förgyller våran semester så mycket och vi och Cesar älskar verkligen campinglivet.


God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback