Ledig fredag

(null)
Fin start. 
I går på min och Cesars lediga dag började jag morgonen med att ta fram systemkameran. Jag ville fånga ögonblicket att fota soluppgången. Det är så fint när solen går upp och det är verkligen lyx att ha utsikt över havet och få se detta ibland.
Vi tog det lugnt på förmiddagen. Vid lunch åkte vi med mamma till stan. Vi gick i affärer och fikade på Charm. Det var en mysig stund. 
Det var soligt och fint hela dagen. Så när vi kom hem gick vi ut. Cesar gungade och lekte i sandlådan. Jag tog fram stolen, varma dynor och en filt och njöt av solen under tiden. 

På kvällen åkte vi till "grannarna" och hade hockeykväll. Vi lyxade till det med plockmat såsom kex, olika ostar, korv, skinka, oliver, pizzabitar, marmelader mm. Det är alltid supergott och särskilt när vi äter och umgås med dom. 

God morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback