Julen

(null)
Julen har passerat. 
Julafton blev inte riktigt som vi hade planerat på grund av pandemin men det blev ändå bra för oss alla ändå. 
Vi tog en varsin promenad på förmiddagen. Vi åt en god grötlunch innan vi gjorde oss klara för att åka ner till Stefans föräldrar för årets julfirande.
För mig är det viktigt att få se Kalle Anka. Det har alltid varit en tradition för mig.  I år kändes det lite extra viktigt eftersom mycket under året inte varit som vanligt. 
Cesar väntade på tomten hela dagen. Det hör också till att gå och titta i fönstret och vänta och vänta:)
Till sist kom tomten:) Hen hade med sig så många julklappar till Cesar. Han fick det han önskade sig. 
Julmaten med skinka, sill, potatis, bröd, köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, pålägg, revbensspjäll mm smakade väldigt gott. 
Den 23 december åkte vi till minneslunden. Jag hade gjort en julig dekoration till pappa. Jag tände ljus och önskade pappa god jul. 

Juldagen firades med mamma och syrrans familj. Vi åt god julmat och hade det mysigt. Tomten hade tappat en säck med julklappar utanför Cesars fönster. Cesar blev överlycklig:)

Vi är väldigt nöjda med årets julfirande och att se Cesar så lycklig över att se tomten och att öppna alla julklapparna betyder allt. 

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback