Året 2020

(null)
Ett speciellt år är snart över!
Året har varit speciellt på många sätt. En pandemi med Corona- Covid 19 har härjat i Sverige sedan i mars. 
Det har drabbats oss på så vis att vi fick viruset i november. Vi var dock lindrigt sjuka. Det har även drabbat oss på så vis att vi inte träffat nära och kära fullt lika mycket. 
Vi fick ställa in mycket planer vi hade med husvagnen i somras. Vi tog ledigt två veckor innan midsommar för att åka till Astrids Lindgrens värld och Ullared. Det fick vi ställa in. 
Allt detta är absolut ingenting jämfört med alla dödsfall som varit i landet och all vårdpersonal som slitit hårt under denna pandemi. 
Årets största dag för mig var när Cesar fyllde 4 år på midsommarafton. Vi campade då på Sörfjärdens camping då. Så vi njöt av härligt väder, födelsedagsbarnet och campingen.

(null)
Husvagnen.
Den uppskattar vi så mycket. Vi gjorde några kortare campingturer som vi tog vara på och njöt till fullo av. 

(null)
Bilbyte. 
I slutet av oktober sålde vi våran Volvo V70. Det tog oss ca 1 månad att hitta det vi istället ville ha. I början av december rullade vi hem denna Volvo V90. Vi är nöjda och trivs bra med den. 

(null)
Minnesstund.
I december gick mina syskonbarns farmor bort. På grund av restriktioner av Covid 19 var det begränsat antal som deltog på begravningen. Jag var istället med på minnesstunden efteråt. 
Vila i frid. 

(null)
Pappa. 
I november skulle pappa fyllt år och på samma dag var det fars dag. Nu till jul gjorde jag denna dekoration till honom. 
Jag saknar dig! 

Året har för övrigt innehållit en mysig jul med många fina julklappar till Cesar och ett lugnt firande. 
Många härliga stunder i somras med sol och bad och camping förstås. 

Nu ser vi fram emot 2021 med att covid 19 blir bättre med vaccinet.

Gott Nytt År!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback