Ledig fredag

(null)
Igår myste vi Cesar och jag.
Det var härligt med ledig dag igår. Vi cyklade in till stan på förmiddagen. Cesar fick köpa lego som verkligen är ett stort intresse hos honom nu.
Vi gjorde några små ärenden innan vi cyklade hemåt igen. Det var första gången jag cyklade med Cesar i cykelvagnen för i år. Det blir ju lite extra tyngd att dra på men det var inte så jobbigt som jag trodde. 
På eftermiddagen gjorde vi inte så mycket. Vi byggde Lego och lekte ute en stund.
När Stefan kom hem åkte vi upp på södra berget och åt baguetter från baugetterian som jag köpte  när vi var på stan. Det blåste lite kallt. När vi ätit klart gick vi Naturstigen som var ca 1 km lång. Cesar tyckte det var så roligt.

Vi hade en härlig dag!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback