Veckan som gått

(null)
Veckan har varit intensiv men bra.
Förra söndagen började vi renoveringen av vardagsrummet. Vi ska måla väggarna. Det är en vävtapet där nu och den vill vi ha bort. Så Stefan har bredspacklat två gånger, slipat och grejat. Så igår kunde vi förbereda för all målning som ska göras. 
Så jag och Cesar har hållit oss ute mycket på kvällarna när Stefan har jobbat mes rummet. I onsdags efter middagen gick vi ner till skolgården där vi hittade ett plank att sparka bollen mot. Det tyckte han var kul. 

(null)
Leos lekland.
I fredags tog vi en paus från renovering och vardagssysslor. Cesar har pratat länge om att han vill åka till Leos Lekland. Så vi åt middag på Ikea och sedan åkte vi dit. Det märks att han vågar mer och mer och mer för varje gång vi är där.
Han och vi hade jätteroligt. 

(null)
Hjälpreda.
Jag och Cesar gick ut igår och tog in ved till garaget. Vi har gjort en förvaringsplats där som vi kan hämta ifrån. Vi tog var sin skottkärra som vi lastade två gånger var i innan vi gick in och myste. 

Jag har haft en liten förkylning i kroppen som gjort att jag vilat från gymträningen. Men lugna promenader har jag gått ändå. Jag har tänkt som så att frisk luft är alltid bra om man är förkyld och lugna promenader är inte så ansträngande. Så för mig har det funkat bra.


God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback