BRA START PÅ HELGEN

(null)
Igår hade jag och Cesar en mysig eftermiddag.
Jag hämtade Cesar kl 14.
Vi åkte hem och plockade fram mellanmål som vi fikade ute med Lykke och Marianne. Det var soligt och fint. Så det var härligt att kunna sitta ute och njuta av vädret. Cesar gick runt med Lykke i kopplet. De är så söta ihop:)
Vi gick in och myste en stund.
Till middag grillade vi korv. Så jag och Cesar tände grillen och lekte i sandlådan tills Stefan kom hem. 
Jag är verkligen ingen grillexpert men jag fick till en riktigt bra glöd. 
Vi åkte en snabbis upp till faster Sara för att lämna tillbaka väskorna vi lånade inför Stockholms resan. Astrid ville följa med oss till lekparken. Där busade vi och lekte för fullt. 

Så vi hade en väldigt mysig eftermiddag och kväll och en bra start på helgen. 

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback