17 JUNI FÖR ETT ÅR SEDAN

Natten mot i morgon var en speciell natt för 1 år sedan.
17 juni förra året minns jag så väl. 
När Stefan kom hem från jobbet åkte vi till Ica Maxi och handlade mat så vi hade påfyllt i kyl och frys när bebisen kommit.
Vi åkte även till en pizzeria och åt var sin sallad innan vi åkte hem.
Vi tog det lugnt på kvällen och jag gick och la mig. Under kvällen så kände jag en lite annorlunda känsla med bebisen men inget överhängande så jag tänkte inte så mycket mer på det. 
Vid 01-tiden vaknade jag av att vattnet hade gått. Så vi ringde förlossningen och åkte in. 
Sjukhuskorridoren vid entrèn är ju alltid full med folk. Så att komma in dit mitt i natten var verkligen annorlunda. Det var så tomt och öde. 
Det kändes som en lång väg att gå genom korridorerna till förlossningen. 
Eftersom vi ringde innan vi åkte in så var de beredda på att vi kom. Vi blev mycket bra bemött och jag fick läggas in på ett rum med CTG kurva och annat som gjorde att de hade kontroll på bebisen.
 
Fortsättning följer i morgon.

Matilda Berlin

Tänk hur mycket som händer på ett helt år! Och vilken speciell dag <33

Svar: Ja verkligen:)
Marie

2017-06-19 / 11:55:03
URL: http://matildaberlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback