VECKOSLUT.

 
Torsdag och fredag tillbringades på Östanskär.
Det är en konferensgård som ligger väldigt fint.
 Vi har varit där på två planeringsdagar. Det var två mycket givande dagar.
Efter avslutad arbetsdag på torsdagen myste vi relaxavdelningen. 
 
Vi njöt av en god middag.
Vi hade väldigt trevligt och roligt på alla sätt.
 
Middagen var supergod.
Särskilt varmrätten som bestod av älgfilè, kantarellstuvning och potatismos.
 
Vi hade olika lekar och aktiviteter efteråt. 
 
När jag hämtade Cesar på förskolan igår så var jag så glad att få se honom och han mig. Att vara ifrån honom i två dagar är lång tid men med bilder och Facetime så gick det lite lättare när jag fick se och prata med honom:)
 
 
God eftermiddag!
 

Netti Starby

Vilken härlig planeringsdag ni hade och så god maten såg ut! :-D Kramis

Svar: Ja det var två lyckade dagar.
Marie

2017-08-26 / 14:02:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback