DOPPRESENTER

 
Här kommer presenterna Cesar fick på dopet.
Den här flaggan fick han av mamma och pappa. Man kan gravera på foten så det ska vi göra.
 
Denna mattermos fick han av Stefans morbror. Det passar oss perfekt, vi som tycker om att vara ute och laga mat och så.
 
Även lekbollar fick han av Stefans morbror. Dessa kommer han säkert ha mycket roligt med:)
 
Den här fina lekbanan fick han av syrran med familj. Jag gillar att den är färgstark. 
 
Även det här puzzlet fick han av dom. Jag längtar till då han kan börja använda det:)
 
Cesars farmor och farfar hade köpt allt han behöver när han ska äta och dricka själv. Ett väldigt fint underlägg i det i kartongen. Motivet passar så bra för när Cesar var nyfödd hade han på sig bi kläder som vi köpte när jag var gravid då vi var på Ullared.
 
Denna fina tavla fick Cesar av sin faster med familj.
Vi gillar den jätemycket och den är verkligen speciell. Motivet är i den skala som Cesar var när han föddes, alltså 50 cm lång och 3430 gram. 
Längst ner står alla han namn, födelsedatum, vikt och längd.
 
Tack så mycket för alla fina presenter!
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 

Matilda Berlin

Den personliga doptavlan är verkligen sååå fin! Gav en likadan till min pojkväns syster nu när hennes lilla Leo skulle döpas =)

Svar: Ja jag gillar den väldigt mycket:)
Marie

2016-10-07 / 08:38:46
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Anonym

Psst, tavlan är från hans faster😉
/moster

Svar: ändrat nu:)
Marie

2016-10-07 / 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback