STÄDSÄLLSKAP

Igår blev det en städdag!
Cesar tycker mycket om sin matstol. Han sitter alltid i den nu när vi äter middag. Då grejar han på med någon leksak eller bitring och är hur nöjd som helst.
Det behövdes verkligen städas här hemma. Så igår gjorde jag slag i den saken och städade på övervåningen. Korta stunder satte jag honom i stolen. Han gillade det då han tyckte det var kul att titta på mig när jag grejade och så lekte han lite med sin bil. 
Det sista jag gjorde på eftermiddagen var att damsuga. Det har inte blivit av att han varit upp i damsugaren så mycket. Jag satte honom i stolen och hoppades på att han inte skulle bli rädd. Det gick jättebra! Han följde mig med blicken när jag i full fart damsugade.
 
Så jag hade verkligen det bästa städsällskapet man kan ha:)
 
 
 
 

Matilda Berlin

Åh vad mysigt! Och framför allt, vilket underbart städsällskap! =)

2016-11-11 / 09:46:14
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt det låter :D

2016-11-13 / 18:11:33
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback