OBEMANNAT

Jag tittar ut mot vårt fina adventsfönster!
Jag konstaterar att jag är mycket nöjd med dagen. 
Jag har nu kommit igång med träningen och på Ego på Storgatan har de sedan i våras haft så att man kan träna på obemannad tid, alltså dygnet runt. Så i morse åkte jag in till gymmet kl 5.15. Det var perfekt att kunna vara där den tiden då det passar mig bra då jag är morgonpigg och jag hann dit innan Stefan åkte till jobbet.
 
Efter lunch gick jag och Cesar över till grannen och fikade och sedan gick vi en promenad runt kvarteret. 
 
Så det har varit en bra dag hittills:)
 
 
God eftermiddag!
 
 
 

Tilda Barkselius

Härligt att kunna träna så tidigt!

Svar: Ja det är perfekt och passar mig bra.
Marie

2016-11-30 / 17:52:52
URL: http://tilda.vione.co
Matilda Berlin

Åh så juligt och fint! =)

Svar: Tack så mycket:) tyvärr gick stjärnan sönder igår:(
Marie

2016-11-30 / 20:49:30
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback