KVÄLLSBAD!

Igår kväll blev det ett bad.
Jag har inte badat varken i bassäng eller badkar sedan jag blev gravid. Jag har helt enkelt inte känt för det. Men igår fick jag lust så jag slog på badkaret, tände belysningen i det och tände ljus. Det är ett bubbelbadkar som vi flitigt använder men nu i mitt gravida tillstånd vill jag undvika bubblorna. Det får jag njuta av till hösten i stället.
När vi för tre år sedan bestämde oss för att sätta in det här badkaret så kändes det väldigt lyxigt, kanske lite väl lyxiigt, men vi ville unnna oss det och vi har inte ångrat oss en endaste sekund. Det är verkligen vardagslyx att kunna ta sig ett bubbelbad när andan faller på. 
 
Trevlig lördag till er alla!
 

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad underbart!

Svar: Ja det är vardagslyx:)
Marie

2016-03-12 / 09:34:58
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback