3-RÄTTERS MIDDAG!

 
 
Igår hade vi en härlig dag!
Vi åkte till Birsta på förmiddagen. Vi kollade lite på Team Sportias rea och Stefan kollade lite på cyklar.
Vi gick en sväng inne på Birsta City. Stefan köpte några tröjor. 
Syrran och hennes familj kom också dit så vi åt lunch ihop. V var glad för han hade fått en ny cykel. För varje gång jag träffar honom så slår det mig hur fort åren har gått och hur stor han har blivit, min älskade, äldsta systerson!
E var också på bra humör. Jag satt bredvid honom när vi åt och han berättade att han ville bli Superman när han blir stor, älskade gull unge!!
Vi åkte förbi Ica Maxi på vägen hem och fyllde på kylskåpet inför veckan. 
 
Jag hann med en liten cykeltur innan vi gjorde oss klara för att åka och äta på Kliv inn med Peter och Linda. De är med i restaurangchansen och man kan äta 3-rätters för bra pris. Till förrätt var det räkcoctail som var supergod, huvudrätten bestod av en god köttbit, klyftpotatis och chili bearnaise. Till efterätt var det en fantastiskt god kladdkaka. 
Vi hade mycket trevligt och vi är supernöjda med maten.
Vi åkte sedan hem till oss och såg på den nya Beck filmen. Jag tyckte inte den här var lika bra som de andra nya filmerna. 
 
Vi tackar för en mycket trevlig kväll!
 
God morgon!
 
 

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums!

Svar: Ja det var riktigt god mat!
Marie

2015-03-22 / 20:31:57
URL: http://spontan.blogg.se
Johanna

vad gott!

Svar: Ja det var det!
Marie

2015-03-23 / 14:05:01
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback