GALEN!

Denna sommar har jag varit galen i glass!
Jag har ätit mycket glass. Glass är ju alltid gott men det liksom har varit så att så fort jag blivit bjuden så har jag inte tackat nej eller när tänkt att jag vill ha glass så har jag velat ha det NU!
Igår när vi var ute och handlade till staketet så sa jag till Stefan att jag var sugen på glass. Vi handlade klart och han frågade: Vill du fortfarande ha glass? JA!
Han svängde in vid mc donalds i Birsta när vi var så att jag kunde köpa mig en glass:)
Vaniljglass med colasås, Mums!
 
Det tog sina timmar att handla virke och färg till staketet. Vi var hemma runt kl 13. Då tog vi det lugnt en stund innan vi tog oss iväg och tränade. Jag cyklade 1,6 mil, samma sträcka som förra helgen. Det är så kul att cykla och kroppen får sig en riktig genomkörare. 
 
Våra vänner från Karlstad är uppe i helgen. Vi träffades igår allihopa här hos oss. Vi åt pizza ihop, umgicks och hade trevligt. Barnen lekte affär, lekte med bilar och lego och spelade nintendo wii.
Tack för en mycket trevlig kväll säger vi!
 
Nu väntar en ny härlig dag!
 
God morgon!
 
 

Susanna Maria J

Å vem har inte varit galen i glass? Det är jag året runt! hihi ;)

2014-09-14 / 09:07:46
URL: http://oslofru.com/
ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :)

2014-09-14 / 11:36:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback