BRA SÖNDAG!

Mycket har vi hunnit med idag!
Jag har städat tvättstugan som verkligen behövdes. Nu känns det fint och fräscht där igen.
Det blev även storstädning av badrummet. Så nu doftar det citron hela nedrevåningen.
Stefan har städat garaget och förberett för det virke vi ska inhandla och måla till staketet ute.
Efter lunch tog vi oss iväg och tränade. jag cyklade samma sträcka som igår men 4 minuter snabbare. Cykeln är lättrullad och det går så bra att cykla på den. 
Vi gjorde köttfärsbiffar till middag. Det var riktigt gott, riktig svensk husmanskost med potatis, gräddsås och lingonsylt.
Vi åkte en sväng till mamma och pappa som är barnvakt åt E tills i morgon. Vi fikade och busade med lilltrollet.
 
Igår kväll hade vi våra bästa grannar här på besök. Vi spelade kort och myste med ost och kex och lite vin. Ja det står rätt, jag drack vin som inte har hänt allt för många gånger i mitt liv. Jag brukar hålla mig till cider men vinet jag drack av igår var riktigt gott.
Vi hade en mycket trevlig kväll!
 
Nu blir det mys framför tv:n.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback