2013

Jag sammanfattar året som gått!
När jag sammanfattningsvis tänker på det året som gått och det vi har gjort så var det första som dök upp i huvudet resan till Egypten och Sharm El Sheik. Det är nog det härligaste vi varit med om det här året och det var en underbar resa med sol och 30-35 grader varmt hela veckan. Så vi njöt av sol och bad hela veckan och god mat och bra hotell hade vi också.
Om vi någon gång åker till Egypten igen så är min önskan att få åka till samma ställe och bo på samma hotell, Sentido reef oasis sensis.
 
Om jag fortsätter i resans tecken så gjorde vi en bra semesterresa i somras också ner mot Borås och Göteborg. Vi besökte åter igen Ullared, bodde två nätter i Göteborg där vi hade två härliga dagar och vi drog oss sedan norrut och stannade till i Hönnebostrand och åt den godaste räksalladen någonsin!
Vi stannade till hos bekanta i Karlstad innan vi åkte vidare upp mot Borlänge där vi bodde 1 natt innan vi drog oss hemöver.
 
Min träning under året har gått väldigt bra. 101 gånger har jag varit på gymmet under året och däremellan har jag cyklat många turer som blivit många mil och som gett mig spenstiga ben:)
 
Alla födelsedagskalas under året har varit trevliga och de två största är pappas 60 års firande och mamma och pappas 40-åriga bröllopsdag. Vi gav tillsammans med systers familj dom en kryssning till Tallinn och det var en trevlig present att ge bort.
 
Något mer som vi gjort under året är att vi i mars borrade bergvärme, en investering som vi är mycket nöjda med.
 
När jag sammanfattar åren så här på bloggen vill jag minnas allt det positiva och bra vi gjort och det har jag gjort även denna gång. Jag kan inte komma ihåg någon särskild händelse som hänt som varit negativ.
 
Jag siktar nu på ett lika härligt och positivt år 2014!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback