NU ÄR HAN KLÄDD!

 
 
 
Nu har han fått flyttat ut!
Förra året när vi gjorde julbocken så sparade vi stommen för att i år igen kunna pryda vår entrè till vårt fina hus. 
vI klädde honom, jag säger honom för han heter "per", i onsdags, satte vi dit belysningen och upptäckte att ena delen av slingan var trasig, så typiskt!
Stefan köpte en ny del igår som man kunde skarva på. Det blev extra svårt då ett fäste hade gått sönder och det var många trådar och fästen som sitta ihop. Stefan var inte hemme så jag frågade om våra snälla grannar om de kunde komma och hjälpa mig. Vi har fantastiska grannar!!! Så de hjälpte mig  så att jag kunde koppla ihop alla fästen och slingor. Tack!
 
Nu är det bara lite snö som fattas så blir det extra juligt runt honom!
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback