WOK UTE!

Igår blev det middag över öppen eld!
Vi gjorde iordning tillbehör att kunna göra kycklingwook. Det är gott och smidigt att göra ute i murikan.
Vi åkte upp till Södra berget till vår favoritplats där. 
Det var lite höstkallt och jag hade tagit på mig lite för lite kläder men det blev en mysig värme av brasan.
Jag fick en överraskning av Stefan när vi satt där och åt, ett rött, gulligt paket. I det var det en Body butter. Det är alltid mysigt med överraskningar. Jag blev så glad.
 
När vi kom hem blev  det en varm dusch och sedan åkte vi ner till Ica i Kvissle. De har nyss haft nyöppning av butiken efter den brand de drabbades av i maj. Det var riktigt fint där inne nu. Det kändes mer öppet och inte lika trångt mellan hyllorna. Den stora förändringen är att de har öppnat en stor delidisk.
 
Vi såg två program med apple tv:n som vi missat i veckan. Det ena var Böda camping som hade premiär i torsdags och även Arga restaurangen såg vi. 
Det är så bra med apple tv när vi missar program. 
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback