UNDERBAR STUND!

 
 
Igår hade jag en så härlig stund vid Sidsjön!
Jag och min bästis träffades där uppe. Först gick vi ett varv runt sjön och då såg vi ett mysigt ställe att fika på. Så när vi gått varvet runt hämtade vi fikakorgen och gick till bryggan och satte oss där och surrade, fikade och njöt av det underbart soliga vädret! Vi passade på att bada fötterna också:) Det var riktigt härligt eftersom fötterna var rätt så varma efter promenaden:)
Det var verkligen en helt fantastisk stund!
 
På eftermiddagen åkte jag och Stefan och hans morbror till Hudik marknad. Även där var det strålande väder och mycket folk ville kolla runt på alla knallarna. Vi har tidigare åkt dit på förmiddagen och då har det på vissa ställen varit packat med folk. Men så här vid 15-tiden som vi var där igår så var det visserligen mycket folk men inte så där trångt som det kan bli.
Jag köpte en ny plånbok och vi köpte även ett spagettimått. När vi kokar spagetti gör vi alltid för mycket. Nu ska måttet hjälpa oss att koka mer lagom.
 
Den här söndagen är ganska fullspeckad.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback