DRÖMMER MIG BORT!

Åh va jag vill tillbaka hit!
Nu har det gått en vecka sedan vi lämnade Egypten och det fina hotellet Sentido Reef Oasis Sensis i Sharm El Sheik.
Det var en så bra ställe och trevlig personal, maten, stranden, havet, snorklingen och poolerna...ja allt var bra:)!
Om vi någon gång i framtiden vill åka tillbaka till Egypten så blir det på samma hotell!
 
Veckan som varit har bestått av jobb och lite av varje på kvällarna. I tisdags var jag på ljusparty hos grannen. Jag köpte två olika, mycket trevliga ljus som troligen kommer nästa vecka:) Det blir i så fall en fin påskpresent till mig själv:)
Igår kväll var vi och åt tacos hos Stefans föräldrar som var supergott!! Tack så mycket för det!
 
Det är skönt med helg. Vi får se vad den har att erbjuda. Vi har lite små pyssel med olika saker som vi ska göra. I övrigt får vi se vad som händer.
 
God morgon!
 
 
 

Petra Lindgren

Vilken härlig bild, vad heter hotellet?

2013-03-23 / 21:31:21
Petra Lindgren

Ser namnet på hotellet nu, det stod bara en massa konstiga siffror mm där texten är igår för mig .

2013-03-24 / 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback