KRYSSNING!

Igår kom vi hem från kryssning med Cinderella!
Vi åkte i onsdags med buss ner till Stockholm. Det var lite folk på bussen men desto mer på båten. Vi åt god mat, shoppade lite i tax free och hade det bra. Det är alltid skönt att komma bort ett tag.
Jag spanade in detta fina halsband som jag vill ha men jag tyckte att jag hade så många halsband redan. Stefan försvann en stund  och när vi sedan gick till hytten låg halsbandet där:)! Det är alltid roligt med överraskningar:) Tack!
Vi kom hem sent igårkväll, trötta men nöjda med resan.
 
Idag har vi varit ute till syrran och hälsat på. Det var bra med barnen. Den äldste visade sin tv han hade fått till sitt rum och som han spelade tv-spel på. Yngstingen i familjen var det full fart på, lekte med bilbanan han fick av tomten och spelade hockey inne:)
 
I morgon kastas julen ut!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback