GLASS CUPCAKES

Visst ser de smarrigt goda ut?:)
Jag hittade ett recept för några veckor sedan som jag så gärna velat prova att baka. Det såg så smarrigt ut med glass uppepå. Det är en kladdkakemuffins som blev väldigt god och kladdig, precis som den ska va:)
Uppepå är det glass som jag vispade så att den blev som mjukglass i konsestensen. Sedan ringlade jag chokladsås och dekorerade med strössel. Det gäller att vara snabb vid serveringen så inte glassen hinner smälta så mycket. Men de blev riktigt goda!
Vi bjöd på dessa idag när mamma och pappa kom och fikade. Vi fick fina tulpaner som jag kommer att lägga ut bilder på i morgon. Tack så mycket säger vi!
 
Vi har hunnit med mycket idag. Vi hade en städ-och fixarförmiddag. Vi städade toaletterna, tömde kaminen, åkte till tippen med en massa skräp, dammsugade, bytte sängkläder och lite annat småfix. Det är skönt när sånt är klart och det känns så rent överrallt.
 
Trevlig kväll!

Fnulan

Ja dom ser verkligen goda ut!!!

2013-01-27 / 14:23:13
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback