PELLETS


Idag var det dags igen!
Det levererades hem 7 pallar pellets till oss idag. 364 säckar eller 5824 kg om man så vill:) Vi hade bra bärhjälp och det tackar vi så mycket för! Så nu har vi pellets så vi klarar oss länge framöver, skönt att ha det gjort.
Sommarvärmen har infunnit sig och det är bara hoppas på att det forsätter så i helgen. För våran helg kommer bestå av lite av varje, mycket jobb utomhus så gärna finväder får det vara för min del.

Annars i veckan har det varit jobb och träning på schemat. Jag var till gymmet idag och det kändes riktigt bra. Jag var där nästan en timme och tränade det som jag hade tänkt, duktiga jag:)

Vi ser på melodifestivalen och det är bara hoppas på att Sverige går vidare till lördagens final.

God kväll!

Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Tack så mycket! Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så gott, men där hade jag fel :) Värt att prova!

2012-05-26 / 13:12:41
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Fnulan

Oj att ha plats...

2012-05-27 / 00:57:03
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback