JULFIX

Jag fick den här bilden av syrran.
Hon höll på att klä granen hemma. Till hjälp hade hon min yngsta busunge:) Syrran hängde upp kulor och pynt och han tog bort!:) Han är för busig min älskade, yngsta systerson! Han är säkert till bra hjälp den dagen granen ska kastas ut och allt pynt ska bort:)
 
Idag har vi åkt runt och fixat med det sista inför julen. Vi åkte först ut till Birsta, började med frukost på Ikea och sedan gick vi runt i affärer. Vi avslutade turen där ute med att handla på Ica Maxi. Vi hade även några ärenden på stan så vi stannade till där också.
Jag gjorde ett besök hos optikern eftersom dom små plastskydden som sitter på glasögonen för att skydda näsan hade lossnat. Jag bad henne även att justera bågen lite. Jag fick beröm av optikern att jag skött glasen så bra eftersom det inte var en enda repa på glasen. Då har jag haft dessa i över 2 år. Så det tyckte hon var väldigt bra.
För att undvika att bågen blir lös ska jag försöka lära mig att ta av mig glasögonen med båda händerna men efter 30 år som ägare av glasögon är det svårt att lära om men jag ska försöka:)
 
Det var allt för idag.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback