SOMRIGA MUFFINS


Ett nytt recept provade jag i helgen.
Jag hittade ett recept där smeten skulle innehålla bland annat fil och matolja vilket gjorde att de blev fluffiga och saftiga. Riven citronskal och saft från citronen gav en härlig, somrig smak. Den är dekorererad med vaniljfrostning och hallon.
Så dessa bakverk bjöd jag på igår när en kompis kom på besök:) Dessa fick bra betyg. Det är så roligt att baka, särskilt nu när jag har en Kitchenaid. Det går så smidigt och lätt.

Idag åkte jag till Bergafjärden för att sola och bada. Jag var där ganska tidigt på förmiddagen och då var det inte särskilt varmt i vattnet. Men senare när jag tog ett dopp till så var det mer behaglig temperatur.

God eftermiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback