SÅ KUL!










Detta halsband har jag beställt och det kom igår. Jag tog fram kameran och tänkte ta en bild och blogga om detta fina halsband. Det var verkligen superkul att fota halsband:) Jag tog bilder i alla möjliga vinklar och alla håll och kanter och jag är ganska nöjd med bilderna måste jag säga:) De är fotade med macroobjektivet och det är det bästa objektivet jag har just nu.

Annars i veckan har det varit fullt upp med jobb och träning. Jag har varit på ett pass med indoor walking och ett spinningpass. Jag ska kolla om det är något pass som passar mig nästa vecka. Det är roligt med gruppträning och framför allt spinning.
Ikväll är jag ensam hemma då Stefan är bortrest och kommer hem i morgon.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback