Vi vann Facebookbilen!


Helt fanstastiskt!
Den här bilen, en golf combi är vi nu lyckliga vinnare av! Vi har vunnit den en hel vecka gratis. Bensin betalar man själv men i övrigt den gratis.
Det hela började med att man kunde vara med i en tävling på Facebook där man skulle skriva vart man ville åka och vad man ville uppleva. Så Stefan satte igång och skrev ett tävlingsbidrag:

Hej facebookbilen!
På fredag börjar jag min semester och om jag skulle vinna dig i en vecka så skulle jag packa in tält, badkläder, vandringskängor, kameran samt flickvän. Sedan kommer vi åka mot Jämtland några dagar, uppleva Åreskutan, Hällingsåfallet i Gäddede som är Europas längsta vattenfyllda kanjon.
Dom andra dagarna skulle jag vilja visa dig vad Sundsvall och dess närhet har att erbjuda
. Vi kommer se några underbara platser, äta god mat och bara ha det bra.

Jag hämtar dig i Sundsvall.

Superbra skrivet!! Så nu har vi en vecka framför oss fylld med äventyr och det ska riktigt spännande och roligt på alla sätt och vis.

Go morgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback