Mysstund på stan


Jag och Stefan myste runt på stan i går förmiddag.
Alltid eller i alla fall nästan alltid så går vi på Birsta när vi ska shoppa nåt. Men vi tyckte båda att det var längesen vi gick på stan.
Jag köpte två par strumpbyxor för ett presentkort jag fick i julklapp. Jag köpte även några tröjor som jag kan ha här hemma och gå omkring i. Jag införskaffade även två par nya fingevantar. Mina har en förmåga att försvinna. Så nu får jag se hur länge det tar innan dom här får fötter.
Vi gick till Cafè Charm och fikade. Det var riktigt mysigt. Det var längesen det blev fika. Oftast brukar vi äta lunch om vi vill ha nåt i magen men fika funkar minst lika bra.


Det har kommit så sjuka mängder snö den senaste tiden!
Här syns knappt den höga häcken och det gick knappt att se ut genom fönsterna.
När vi var klara på stan åkte vi till Njurunda. Vi hjälpte till att skotta av garagetaket. Det gick fort och smidigt när man är två och så var det inte en allt för stor yta.
Vi såg hockeyn och melodifestivalen innan vi drog oss hemöver. Melodifestivalen tyckte jag var så där. Det fanns några bidrag som var bra men frågan är ju om det är schlagerlåtar? ja...det återstår ju att se hur långt det räcker.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback