Händelserik fredag

Ja då var det fredag och oj va det har hänt saker idag.
Jag började dagen med att krascha några assietter. Då tänkte jag ganska snabbt på hur den här dagen skulle sluta.
Jag jobbade till 12.30. Då åkte jag och tränade. När jag var klar med uppvärmningen saknade jag mina nycklar till skåpet. Men dom låg kvar i omklädningsrummet på samma ställe där jag hade lagt ifrån mig dom som tur var.
Jag åkte hem och duschade och sedan åkte jag en sväng till stan. När jag skulle betala parkeringen hade jag inga kronor löst så jag stoppade i en tia vilket gjorde att jag fick stå till lördag morgon. Så när jag skulle åka därifrån så gav jag bort min parkeringslapp till en som precis skulle betala. Han blev superglad och jag blev glad för att han uppskattade det så mycket.
Jag åkte sedan till Ica Maxi för att handla hem till tacopajen som vi åt i kväll, Mums!
Jag gick för att hämta en vagn. När jag skulle ta en så höll en tjej på att försöka sätta ihop sin med den som stog där redan men det gick inget vidare för henne. Så hon sa till mig att jag kunde ta hennes vagn och även då hennes vagnsmynt. Hon hade så många sa hon. Så det tackade jag så mycket för.
När jag hade tagit vagnen så letade jag inköpslistan vi hade gjort så jag skulle komma ihåg allt. Men den blev kvar hemma på köksbordet den. Ja hopp tänkte jag. Hur ska jag få med mig allt till middagen? Men när jag kom in på affären så skrev jag ner allt igen som jag kom ihåg. När vi kom hem kollade jag den lappen med den på köksbordet och jag kom ihåg allt utan två grejer. Så det tycker jag ändå är godkänt:)

Det är skönt att det är helg och jag hoppas att jag kan sova lite längre än till 7 åtminstone.

Go kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback