God jul!


Världens duktigaste systerson att läsa på klapparna!
På julafton var vi hemma hos mamma och pappa och firade jul. Stefan och jag kom lagom till jullunchen. Vi såg på Trolltyg i tomteskogen som de sände på tv för första gången på väldigt länge. Programmet minns jag tydligt sen jag var liten.
Vid 15-tiden kom min syster och hennes familj. 6-åringen gick och väntade på tomten:) Men först såg vi på Kalle. Det är tradition hemma hos oss att se detta mysiga program. Jag tycker bäst om Musse på husvagnssemester och tomteverkstan:)
Efter middagen kom äntligen tomten och bankade på dörren! Han hade många julklappar med sig:) De flesta var självklart till systersonen:) Han fick många bra julkappar, åkmadrass, hockeyhjälm, kläder, skor, lego och en massa annat roligt.
På kvällen for jag till Stefans syster en stund. Där var barnen i full gång att leka med allt det tomten hade kommit med. Jag och Stefan for sedan till Njurunda där det även där delades ut klappar.
Jag är nöjd med det jag fick av tomten! Tack alla för mysig dag och för alla bra och fina julklappar!


Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback