På Span


Igår kväll la vi ut en till skatt i stan.
Stefan hade under dagen pysslat med att göra en fiffig pappershållare av en gammal filmrulle men istället för filmremsan satte han dit en pappersremsa som också går att dra ut. Så när man loggar den drar man ut en bit och skriver namn och när man har varit där. Stefan la ut den på sitt "namn" så därför ville jag logga den så jag får ännu en skatt till min samling.
När vi åkte dit i morse så såg vi en som gick och tittade och kollade på något han höll i handen, sin gps. Så vi förstod att det också var en som höll på att leta samma skatt. När han såg att vi kom drog han sig undan för detta med geocaching går delvis ut på att ingen ska se vad man gör. Så vi ställde oss och spanade där han inte kunde se oss:) Då såg vi att han hittade den. Jag visste ju exakt vart den var så när han hade åkt loggade jag den och for sedan därifrån.
Men jag blev lite sur för jag hade tänkt vara allra först att logga den men så blev det inte *sur*. Men men kanske jag lyckas med detta nästa gång.

Idag är vi bjudna till mamma och pappa på middag. Pappa fyller år i morgon, på Fars dag! Men vi firar allt idag.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback