Födelsedag och Fars dag på samma dag!


GRATTIS PAPPA PÅ 56 ÅRS DAGEN! OCH FARS DAG!
Vi firade honom igår, en dag före. Jag och Stefan och syrran och hennes familj var där på eftermiddagen. Vi åt god kyckling med ris eller potatis och sås och sallad. Till efterrätt åt vi den här fina tårtan. Jag och Stefan hade köpt bilvårdsprodukter så han kan göra bilen ren och fin. Det var schampo, tvättsvampar, avfettning och spolarvätska. Det blev han nöjd med.
Eftersom han fyller idag då det även är Fars dag så fick han även några lotter att skrapa.


Vi drack kaffe och åt tårta med denna fina servise. Jag gillar den mycket därför att den är så gammal och ändå är i så toppenskick. Den är efter pappas farmor och pappa trodde den var ca 75-80 år gammal!

Min systerson tog sig ett bad hos sin mormor och morfar medan vi satt och surrade. Han plaskade och lekte och så sa han att han höll på att simma till Åland:) Han ville även bada i regnet så han slog på duschen så regnet öste ner:) Ja barn är härliga!

Så vi hade ett trevligt födelsedags- och fars dags firande! Det var lite kul att inföll på exakt samma dag i år.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback