Mys fredag

Då var det helg igen. Vi började fredagkvällen med att åka iväg och handla så vi kunde göra hemma gjord pizza. Det är perfekt fredagsmat. De färdiga pizza kiten som finns att köpa är funkar bra. Degen är färdigkavlad och det följer med en burk med tomatsås. Jag hade ost, skinka och champinjoner på min del. Mums!
Igår fick jag en avi med posten. Mina kläder jag beställt på postorder hade anlänt. Jag ska prova plaggen sen och se att de passar och att jag trivs i det. Det är ju en liten chansning man gör när man beställer på postorder. Men det är ju bra att det går att returnera ifall jag inte vill ha plaggen.
Det är ganska grått och trist ute. Det blir säkert regn i natt. Så jag tände lite ljus här inne. Det var länge sen sist det behövdes och sen tycker jag det är en bra mysfaktor.
I morgon ska vi åka till stugan och kommer hem på söndag. Så nu blir det nog inget mer bloggande förrän på söndag kväll...om jag inte vaknar tidigt i morgon bitti och vill blogga..vem vet.

 

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback