Belysning

                
När vi var i Göteborg gick vi in på Ikea och kollade efter sänglampor. Vi hade tittat här hemma men inte hittat några som vi tyckte var fina. Men där hittade vi:) Så nu har vi en var sin sån uppsatt på våran fina sänggavel.
Veckan har gått fort. Jag har tränat varje kväll förutom idag. Det är kul att träna tycker jag. Det går lite i perioder när jag håller på men nu är jag inne i en sån.
Ikväll åkte vi ut till Birsta en sväng. Vi köpte en skohylla. Vi köpte en  i Göteborg men ville ha en till. Den är jättefin. Bild kommer vid annat tillfälle:)
I helgen tänkte vi göra lite av varje. Det är selånger marknad som jag brukar gå på varje år och så blir det även detta år:)


Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback