Påskdagen

Idag har vi gjort lite av varje. Vi var iväg till min syster och lånade deras x-box på förmiddagen. När vi åkte hem stannade vi till och gick en lång promenad på en timme i det soliga vädret. Jag hoppas snön tinar bort snart så jag kan ta fram cykeln.
Vi har också hunnit med middag hos Stefans föräldrar. Tack för den goda maten!
Ikväll har vi spelat super mario på x-boxen. Det är så himla roligt. Jag hade spelet när jag var liten så jag nu när jag sitter och spelar så kommer jag på eftersom hur världarna var och hur kul det var att spela. Barnasinnet ska man ha kvar:)

Kram

Linda

Hej!



Ni värkar haft en trevlig helg, synd att Ni inte hittade era skatter ;( Här är det 21 grader i solen på dagarna :) hoppas att det tinar upp snart så du får ta fram din cykel.



//Linda

2009-04-13 / 21:25:40
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback