Hon räddade min helg!

Jag cyklade till stan i eftermiddag för att uträtta några ärenden. Jag gick in på skattemyndigheten och när jag var klar där cyklade jag in till stan och parkerade cykeln. När jag stigit av cykeln upptäcker jag att jag tappat min väska som jag haft på pakethållaren. Jag cyklar samma väg tillbaka men hittade den inte. Jag gick in till polisen för att kolla om någon lämnat in den. Det var några i kö före mig. Jag hör en kvinna säga "jag hittade den här väskan efter gatan". Jag gick direkt fram till disken och sa att var min. Jag fick säga namn och personnummer och sen fick jag kolla så allt var med och sen fick jag tillbaka den. jag har tappat plånboken en gång tidigare och det är inte roligt. Det blir ett jätte jobb att spärra och ordna nya kort. Men den här gången hade jag sån TUR så det är nästan så jag inte tror det själv.
Tack du ärliga människa som lämnade in den till polisen. Det räddade min helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback