Superfredag!


Igår hälsade jag på en kollega till mig!
Vi hade planerat att äta god middag och efterrätt och dricka gott. Så vi lagade till fylld fläskfilè med spenat, parmesanost och rivet, rostad bröd. Till det hade vi ugnstekt potatis som vi blandade med morötter och lök. Det blev även en väldigt god och smarrig kantarellsås och en härlig sallad till. Ett litet missöde som dock uppstod var att vi missade att slå på graderna på ugnen...hoppsan!! Så vi serverade oss middagen en aningens sent, typ 20.30. Men det gjorde inte alls nåt för vi satt och surrade och tiden gick så fort:) 
Men allt var superduper gott!!
Vi tittade på idol och till det så smaskade vi i oss annanaspaj och vaniljglass vilket är en av mina favoritefterrätter:)
Två små underbart söta hamstrar bor också i denna väldigt fina och mysiga lägenhet. Båda är såååå söta! Jag har aldrig sett nåt så gulliga djur i bur nån gång!

Tack för en supertrevlig kväll som jag sent kommer glömma!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback