hockeytokig!


Han kan det allt gällande hockey:)
Han kan alla spelare i laget, deras nummer på tröjorna...ja allt som handlar om hockey helt enkelt! Han var duktigare än mig att spela tvspelshockey, jag hade heller inte trott nåt annat:) Jag pratar här om min underbara, 5-åriga systerson som jag var med en stund igår eftermiddag. Jag hämtade han på skolan och så åkte vi och köpte lite gofika som mellanmål. Så klart ville han ha en gobit i form av en hockeypuck. Ja sen blev det tv-spel och vi ägnade tiden även åt att spela några vanliga spel.

Igår köpte jag mig en reflexväst som jag kan ha nu när det är mörkt ute och jag vill ta mig en cykeltur. Lampor har jag också så nu syns jag superbra:)

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback