Nytt år!

(null)
Ett ljusare år. 
2020 var ett mörkt år med den pandemi som härjar. Många har avlidit och blivit svårt sjuka. 
Nu hoppas vi och håller tummarna för att 2021 blir ett bättre år och att vaccinet gör att det hela lugnar sig.
Ett tecken på att det nya året har börjat tycker jag är när julsakerna plockas ner. Det har vi gjort idag. Jag var ganska less på alla tomtar nu. 1:à advent var 30 november. Så ljusstakar paj ock stjärnor har varit uppe länge. 
Så när vi plockar bort allt städade vi och gjorde fint. Så nu känns det rent och fräscht. 

Jag har som mål att göra ett blogginlägg dagligen. Det är ett mål som jag gärna vill uppnå men vi får se hur det går. Jag börjar från idag och en vecka till och börja med. 

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback