Veckoslut

(null)
Body shop.
Jag har under många år handlat produkter i denna butik. Jag köper inte smink så ofta men när jag gör det handlar jag det där.
Jag har länge hört mycket bra om Banana hårprodukter. Jag har inpackningen sedan tidigare. Den har jag varit så nöjd med. Så idag köpte jag schampo och balsam i samma serie. 
Så ikväll blev det ett varmt bad. Jag tvättade håret innan med de nya produkterna och sedan hade jag inpackning i håret i nästan en timme. Jag gjorde ansiktsmask och smörjde in kroppen med body butter efteråt. Så det blev som en spa kväll. 

(null)
Ny smak.
Igår poppade vi popcorn. Vi brukar ha olja men vi provade att ha hälften smör och hälften olja. Det blev en väldigt god smörsmak på dom. Så det kommer vi prova flera gånger. 

God kväll!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback