Veckan som gått

(null)

Veckan har varit fullt upp.
Efter jobbet den här veckan har jag bakat och grejat. 
I onsdags när jag skulle åka från jobbet hade jag fått punktering. Det var inte vad jag direkt ville efter en arbetsdag. Stefan och Cesar kom och hjälpte mig. Vi satte dit reservdäcket men bultarna passade inte. Så Stefan åkte ner och försökte pumpa det trasiga men det gick inte. Så han hämtade vinterdäcket. Sedan var det bara att åka direkt till däckverkstaden för två nya däck fram.

Stefan och jag är lediga nu två veckor. Vi hade tänkt åka till Astrid Lindgrens värld och Ullared innan högsäsongen drar igång. Men nu på grund av Corona viruset får man inte resa så långt, endast två timmar från hemmet. Så vi har valt att campa istället inom den restriktionen.
Vi packade och gjorde klart allt igår. Så idag åkte vi på våran lilla tripp. 

(null)
Lyxigt kvällsfika.
Ikväll gjorde jag lite fiffigare kvällsfika till Cesar. Ett grönsakståg med gurka, paprika och dip längst bak. Det var väldigt uppskattat. 

God kväll!



iotpsanonymaberattelser.blogg.se

Gud vad gulligt och kreativt! :D <3

2020-06-07 / 20:29:43
URL: http://iotpsanonymaberattelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback