En speciell midsommarafton!

(null)
Dubbelt firande.
Igår på midsommarafton fyllde Cesar 4 år! Så vi firade både en fin somrig helg och att vår älskade son fyllde år.
Att få fira honom på camping med husvagnen som han och vi verkligen tycker om att göra, det var härligt.
Vi firade honom på morgonen med paket och kladdkaka. Han ville ha det istället för tårta. Han blev så nöjd med presenterna. Han fick en hoppboll, en boll, duschkräm, lite smått och gott. Han fick även det stora tornet i Paw Patral. Han gillar verkligen det. 

(null)
Glass.
Vädret var soligt och fint. Så vi åkte till Mellanfjärden och köpte glass. Vi hade berättat för Cesar att vi skulle göra det. Då blev han glad. Han valde kulglass med smak av jordgubb och choklad. 

(null)
Midsommarkrans.
Varje midsommar har jag gjort en krans till Cesar. Förra året vägrade han. Så då blev det en bukett istället.
I år plockade vi blommor tillsammans. Jag hade förberett med att ta med ståltråd och tång så jag kunde göra en. Jag gjorde små buketter som jag fäste runt stommen. Jag tycker det är lite klurigt att få till den rätta storleken även om jag mätte runt hans huvud. Det blev att jag chansade lite ändå. När den var klar och Cesar provade den så satt den helt perfekt. Jag blev så nöjd och han ville gärna ha den på sig. 

Så vi hade en så mysig dag med presenter, glass, lek på stranden och en massa annat skoj på denna speciella dag.

God kväll!

★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelägare & specialpedagog ★

Åh tycker ju nyss han föddes! Åren går verkligen snabbt och fyra år är stort, tänk att nästa år fyller han en full hand <3. Så fin kransen är och jag förstår att han ville ha den :).

2020-06-21 / 21:59:08
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback