Somrig dag

(null)
Semester. 
Känslan för ledighet börjar infinna sig. Igår kändes det som en härlig sommardag.
Jag hade tid hos sjukgymnasten. Sambon jobbar den här veckan. Så Cesar under tiden hos farmor och farfar. De hade lekt ute i ett tält och haft så skoj. 
Jag passade på att göra lite det jag själv ville som att läsa Amelia. Jag njöt en stund av solen innan jag hämtade hem Cesar.

(null)
Strandhäng.
Det var varmt på eftermiddagen. Så vi stannade till vid stranden. Det var bara vi där. När vi kände  
på vattnet förstod vi varför. 
Cesar lekte med sanden och vattnet ett tag. Han passade på att njuta han också:)

(null)
Grillmiddag.
Igår blev vi bjudna på middag hos Stefans syster. Allt var supergott. Kyckling, grönsaker, sallad, bulgur, potatissallad, såser mm. Vi smakade även pommes frites som hon tillagade i en Airfryer. Vi har funderat på att skaffa en sådan. Den känns smidig att ha i husvagnen. 

Så vi hade en bra och mysig dag!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback