Rensat uppfarten

(null)
Ogräs.
Igår fixade vi ute med uppfarten. Den behövdes fräschas upp. Så vi tog bort allt ogräs efter kanterna.
Gruset åker ofta ut mot kanterna. Så jag krattade och jämnade till.

(null)
Entrén.
Plattorna utanför ytterdörren blir också full med ogräs. Så Stefan skrapade och spolade med högtryckstvätten. 
Det blev så fint och så stor skillnad!

Jag tog undan lite grenar och stenar efter att vi grävt till fiberkabeln, jag tog bort två buskar och fixade med lite annat.
Så nu känns det snyggt och fräscht.
Så efter att på förmiddagen varit på Himlabadet med Cesar, hans faster och kusin var jag helt slut:) 
Att både haft kul på badet och jobbat i trädgården på samma dag kändes härligt!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback